Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 7 iulie 2010

Epuizata

In ziua de azi compensez o zi muritoare cu cate o lacrima sinistra de fericire, zi iertata si iubita, pentru ca alt contract nu voi afla iar bucurie in sufletul meu va dainui decat atunci cand voi fi platit infinitele pretuite de lacrimi. Cu un sentiment descendent fara motiv imi petrec ziua si dau crezare constiintei mele ca nu va fi statornic, traind mereu acolo ca un camatar cu sparncene impreunate in jos, care isi asteapta clientul sa nu isi plateasca datoria. Totul, inafara de azi. Azi nu, pentru ca azi sunt epuizata de fericire. Am obosit psihic si voi dormi treaza, cu ochii deschisi si foarte lucida. Si voi visa calma la un fapt real, voi visa mai mult in ajutorul timpului facandu-l sa-si treaca zilele muritoare in care eu nu eram epuizata, ci doar vioaie si bufanta precum un picior sportiv, insa o heterotrofa pofticioasa privita primindu-si seva cuminte de la jumatatea sa, toate astea, azi, petrecandu-se prin centrul diamantic al unor lacrimi epuizante de fericire.

Niciun comentariu: