Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 10 iulie 2010

Am invatat


Am invatat ca persoanele cu care vrei sa vorbesti cel mai mult, de obicei vorbesti cel mai putin.
Am invatat ca in viata, pentru fiecare zi de tristete, vei face compensatie cu cate o lacrima de fericire.
Am invatat ca pe cat de pasnic si fericit mori, pe atat de mult te-ai chinuit in viata.
Am invatat ca niciodata nu trebuie sa oferi mai mult decat poti primi si viceversa.
Am invatat ca lucrurile care te atrag la o persoana mai tarziu iti vor deveni insuportabile.
Am invatat ca in viata fiecarui baiat a existat o femeie de care i-a fost frica si a respectat-o, indiferent daca aceasta ii era mama, sora, iubita, sotie, profesoara, vanzatoarea de la magazin.
Am invatat ca o minciuna spusa de mai multe ori devine un adevar.
Am invatat ca minunile se intampla.
Am invatat ca visele nu devin realitate.
Am invatat ca oricat ai merge, nu vei ajunge la capatul lumii.
Am invatat ca minciuna mai are cateodata si picioare lungi.
Am invatat ca indiferent pe ce drum ai merge, vei ajunge la acelasi,singur capat.
Am invatat ca Dumnezeu ne-a daruit o viata corecta.
Am invatat ca trebuie sa te feresti de prosti.
Am invatat ca vointa umana intrece iubirea si ura.
Am invatat ca un om nu apreciaza niciodata un lucru la adevarata sa valoare, atunci cand e nevoie.
Am invatat ca rusinea, vina si iubirea nu se uita niciodata.
Am invatat ca de multe ori aparentele nu inseala.
Am invatat ca ochii si mintea sunt mai pacatoase decat mainile.
Am invatat ca in orice exista o lege a compensatiei, care nu da inapoi niciodata.
Am invatat ca in spatele urii se afla mizerie si tristete.
Am invatat ca dupa ploaie nu intotdeauna iese curcubeul.
Am invatat ca o iubire care se termina cu o prietenie, nu a fost niciodata iubire
Am invatat ca esti degeaba daca nu esti om.
Am invatat ca mai am de invatat. Dar tu?

Niciun comentariu: