Faceți căutări pe acest blog

vineri, 16 iulie 2010

Pentru acestea


Pentru sfarsitul inceputul meu,
Pentru sfarsitul inceputul tau,
Pentru inceputul sfarsitului nostru,
Pentru ceea ce nu stiu,
Pentru ceea ce nu pot,
Pentru felul cum mi se schimba planurile,
Pentru felul cum a inceput,
Pentru noua si perfecta distractie,
Pentru privirea transcendentala,
Pentru zambetul fatidic,
Pentru noaptea plictisita,
Pentru figura perfect incadrata,
Pentru lucrul cel mai dorit,
Pentru papusa din camera,
Pentru rarul si neasteptatul pacat,
Pentru ceea ce nu imi doresc,
Pentru cel mai haios ras,
Pentru cel mai urat copil,
Pentru cea mai trista vaduva,
Pentru ce este afara,
Pentru ce este clar,
Pentru vaile abrupte.
Pentru vestile proaste,
Pentru tot ce e bine pastrat,
Pentru lucrurile distruse,
Pentru oameni tristi,
Pentru sunet,
Pentru cele mai multe culori,
Pentru tot ce e bun si se pastreaza,
Pentru tot ce face rau,
Pentru cele mai mari pacate si fapte bune,
Pentru ce este privit,
Pentru singura persoana,
Pentru omul ce calca ferm,
Pentru mersul scurt si des,
Pentru ce se poate,
Pentru ganduri,
Pentru tot,
Pentru acestea eu voi fi eu si va fi de ajuns.

Un comentariu:

Adrina spunea...

imi place foarte mult blogul tau, modul in care scri. in legatura cu postarea mea, eu de fel visez, adica am ca un fel de lume a mea in care imi imaginez cum ar fi sa fie totul frumos. la cat mai multe postari. >:D<