Faceți căutări pe acest blog

vineri, 9 iulie 2010

Eu o clipa am iubit

Eu o clipa am iubit sau cel putin asa am crezut, insa daca a fost adevarat inseamna ca mi-a fost dat un moment de chinuiala si anxietate. Nu a trimis in lumi plutitoare si nici nu a vrajit si indragostit aceasta clipa, decat a adus neliniste si nervozitate pentru mine. Am crezut pe cuvant, unul nespus, ca ma va ajuta si voi cheltui mai putina viata prin maini de muritoare neblestemata impinsa in fata de catre mine insami. Si voi vrea sa scap de acea clipa cand stateam lesinata in pat de nepasare cu catuse puse pentru a nu pleca, dar voi vrea sa primesc alta in schimb care ma va duce acolo unde se asteapta sau nu, toate muritoarele neblestemate sa alerge, fara pantofi de ghimpi si rochite de fier forjat. Si voi astepta nerabdatoare, cu unghiile tocite si rosii si negre si nu voi putrezi linistita pana cand nu voi fi gasit clipa in care am iubit cu adevarat. Si voi astepta-o pe aceea gumica care se prelungeste, insa nu ca un resort ce se intoarce nervos inapoi; pe aceea nu o vreau, nu doresc si nici gandesc, astfel ca atunci cand voi fi implinita, sa iasa viata din mine si din muritoarea neblestemata care cere sa nu mai primeasca acea clipa in care a crezut ca a iubit, insa implora si compromite pentru acea clipa gumica care va veni neinduiosata sa agonizeze placut muritoarea neblestemata
.

Niciun comentariu: