Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 30 iunie 2010

Du-te tu...

Du-te tu pentru mine, eu nu mai vreau. Lasa-ma lasa nevrednica in umbra si pierzanie, dar du-te tu pentru mine ca eu nu mai vreau. Sa imi pocneasca inima in piept si sa fuga ca de ciuma, sa ma lase moarta fara de mine si tine, dar du-te tu pentru mine ca eu nu mai vreau. Sa se surpe cerul si pamantul peste ochii si gura mea, daca mai indraznesc sa nenorocesc pui dumnezeiesc cu vorba si privirea mea blestemata, dar du-te tu pentru mine ca eu nu mai vreau. Fericita sa fiu ,cand fericire voi da, si trista sa fiu cand tristete voi plasmui, dar du-te tu pentru mine ca eu nu mai vreau. Sa ma incarnez in floare urat-mirositoare sa indepartez frumosul, si sa ma incarnez in planta carnivora sa simt gust de durere, dar du-te tu pentru mine ca eu nu mai vreau. Sa ma taie si sa ma omoare daca raman, dar du-te tu pentru mine ca eu nu mai vreau. Sa cad acum din picioare si oloaga sa raman, dar du-te tu pentru mine ca eu nu mai vreau. Du-te tu pentru mine ca eu nu mai vreau, o sa merg si eu pentru tine cand nu o sa mai vrei.

Niciun comentariu: