Faceți căutări pe acest blog

vineri, 27 iunie 2014

Deznodamant



E rece noaptea, dar e clara.
Ma linisteste doar putin.
Se aude zgomotul de-afara,
Iar eu astept si tot suspin.

As vrea sa implinesc de acum
Orice dorinta ma odihneste
Dar viata e grea si imi tot spun:
"Nu poti, caci totul te opreste".

S-apoi deschid fereastra larg
O boare intunecata bate
Inca e noapte, soapte se sparg,
Tacerea pleaca in alta parte.

Si cu o viziune clara
Mi se intampla tot mai rar
Toata zidirea sa-mi apara
Ceva de care n-am habar.

Mai sunt momente de tristete,
Cand nu stii nici ce vrei, nici poti,
In jurul tau e plin de fete,
Dar nu au dragoste, sunt hoti.

Doresc tarie pana-n oase
Sa pot avea deznodamant.
Puterile sa nu ma lase;
Pot sa-mplinesc un legamant.

Ma vreau infipta in dreptate,
Cu bunatatea langa mine,
Ma vreau puternica in fapte
Si sa ajut cat pot de bine.

Astept ocazia cu lacrimi,
Astept si viata cu rabdare,
Ma uit in jurul meu, vad patimi;
Drumul e lung si lumea-i mare.

Nimic nu e degeaba aici,
Nimic nu e la intamplare;
Cu toate ca tu asta zici,
La mine lucrurile sunt clare.

Niciun comentariu: