Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 25 iunie 2014

Arata-mi Numai Azi (ANA)


Explica-mi cum se face viata
Ma plimb prin fantezia ta
Arata-mi sufletul si fata
Arata-mi ce-mi poti arata.

Arata-mi Numai Azi durerea,
O ai ascunsa undeva,
Nu vreau sa-ti mai aud tacerea;
Nu vreau sa stiu asa ceva.

Trezeste-te din coma vietii
Si vindeca-te pan' la moarte
Asculta roua diminetii
Lasa iubirea sa te poarte,

Cu cine lupti tu, draga fata?
De cine fugi cu asa viteza?
Incetineste si asteapta,
Si vei ajunge la asceza.

Nu te adanci in straturi
Arata-mi Numai Azi, tu stii
Ca n-am venit sa iti dau sfaturi;
Astept, caci tu te vei trezi.

Iar viata se va colora
Si sunete se vor distinge
Creatia va aduna
Iar Adevarul va invinge.

Vei respira cu adevarat
Dulceata tuturor de-afara
Vei deveni om asezat
Privirea iti va fi iar clara.

Pe tine viata te iubeste,
Nu o dispretui ascunsa.
Cand amintirea mea tot creste
Si fantezia e strapunsa.

Imagineaza-ti si-mi arata
Cum este ziua ta perfecta.
Arata-mi Numai Azi , tu fata
Antagonismul ti-l accepta.

Te rog si azi, si maine iara,
Nu te ascunde inca odata,
Caci vreau in viata ta s-apara
Iubirea dintre baiat si fata.

3 comentarii:

ana spunea...

MULTUMESC

Unknown spunea...

cu placere :D

Ana spunea...

Pitziiii frumos :* :* :*