Faceți căutări pe acest blog

marți, 10 august 2010

Visul

De cateva chipuri fericite si dragute am nevoie sa iau putin curaj, pentru ca va fi o fata trista in minus pe aceasta lume dupa ce un sarut mult asteptat se va prezenta. Pana la urma a fost ceva visat. A luat-o prin surprindere si s-a bucurat de el la maxim. O umplea de bucurie si se vedea clar asta. Pe ea trebuie sa o ti aproape, pentru ca altfel e posibil sa se intoarca grabita la visul ei. De ce? Inca are o frica in minte. Dar are nevoie sa iubeasca pe cineva. Eu nu am nevoie de o viata intreaga ca sa imi dau seama de asta, insa o pot astepta pe ea sa recunoasca. Promit ca asa e cel mai bine si ca ai nevoie sa iubesti pe cineva fato. Aculta-ma putin si gandeste-te, lasa visul cu sarutul si gandeste-te putin. Eu oricum niciodata nu am crezut ca trebuie sa umblu prin foc pentru tine, sau sa duc totul mai sus, insa pot sa incerc fara sa refuz. Eu stiu de fapt ce ai in minte si te las in pace pentru ca si tu sti ca eu stiu si ma lasi in pace. E ca un joc ciudat de placut dar fara logica. Intotdeauna a fost un singur moment decat pentru noi si acela a fost in visul tau care atat de mult ti-a placut. Ca si atunci cand ceva se intampla, dar nu cu adevarat pentru ca tu ai fost acolo de la inceput si pana la sfarsit. E posibil sa imi bubuie inima dar voi continua sa zic ce vreau si cred si cred si vreau ca visul tau sa se implineasca. Acum trezeste-te iubire...

Niciun comentariu: