Faceți căutări pe acest blog

marți, 24 august 2010

Sunteti fericita?

"Sunteti fericita?" am fost intrebata intr-un simplu test online. Era unul din testele acelea de duzina, care se face de oamenii plictisiti ce primesc rezultate programate prin calculator sa le faca ziua si psihicul mai fericite. Aceasta intrebare avea doua raspunsuri simple: 'Da' si 'Nu'. De ce scriu despre asta? Pentru ca in momentul in care am citit intrebarea aceasta am remas pur si simplu blocata. Mintea mi s-a golit. Nu am stiut ce sa raspund. Am ramas pe ganduri si m-am simtit extrem de jignita pentru ca un program de pe internet mi-a pus intrebarea aceasta si m-a lasat fara cuvinte. Inca nu stiu de ce, insa am simtit ca am fost chestionata asupra unui lucru extraordinar de personal si intim si aveam in acel moment impresia ca mi-au fost divulgate cele mai ascunse ganduri si secrete. Nu pot sa pricep de ce dar m-am rusinat instantaneu, desi se presupune ca este o intrebare simpla. Se presupune ca sti ce simti, ca om, si ca poti raspunde asupra unui fapt atat de important din viata ta. Eu ma simt inca bulversata. Ar trebui sa stiu daca sunt fericita sau nu, insa nici atunci nu am putut sa raspund si nu pot nici acum. Nu gasesc raspunsul. Imi imaginez o balanta cu toate lucrurile care ar duce la raspunsul meu si se tot echilibreaza intre cele doua alegeri. Si cand ma gandesc la curioasa mea intamplare, ma infurii pentru ca nu pot sa imi dau seama de ce am ramas stupefiata cand am citit ce scria, sau de ce m-am simtit atat de jignita si mi s-a parut o intrebare atat de personala. Nu are nici o logica dar ma simteam ca si cum, calculatorul este un paparazzi rauvoitor care se baga in viata mea si ma intreaba daca sunt fericita doar ca sa imi faca rau. E clar cat de mult m-a deranjat daca am ajuns sa scriu si sa postez asta. Oricum, sper ca daca va exista o data viitoare si voi fi intrebata acelasi lucru, sa nu mai reactionez si sa gandesc atat de pueril si sa stiu cum si ce sa raspund. Preferabil ar fi ca data viitoare sa nu se afle in circumstante 'cibernetice'. :))
P.S.: Inca ma chinui psihic sa aflu raspunsul.

Niciun comentariu: