Faceți căutări pe acest blog

marți, 19 octombrie 2010

As vrea sa mor de cancer

As vrea sa mor de cancer si pielea sa ma doara
Pentru c-al meu suflet nu as vrea sa piara.
Oamenii din ceruri ma privesc uimiti
Cum eu duc o viata printre rataciti.
Ei sunt permisivi si o sa ma ierte
O sa ma iubeasca, nu o sa ma certe,
Insa sunt de blama si sunt vinovata
Pentru ca nu o data, eu am fost iertata.

Mintea mea a zamislit
Un plan bine faurit,
Sa nu simt ca-s vinovata
Pentru ca am fost iertata:
Eu as face o rugaciune
Sa mi se dea ca prin minune
Cancerul cel mult visat
De sufletu-mi asteptat.

Nu se poate intelege,
Dar am puterea de a alege
 Sa nu mai sufar rusinata
Pentru a mea viata purtata
Intr-un val spumos de boala
Ce m-a lasat de acum goala
De orisice bun simtamant
Care sa il duc in mormant.

Stiu ce mi se v-ntampla
Daca nu voi incerca
Sa ma schimb, sa fiu mai buna
Sa renunt sa stau pagana.

Apoi am fost intrebata:
"De ce nu vrei sa fi crutata
De cancerul de nedescris
De ce sa mori ca un proscris?".

Imediat nu am raspuns
Dar am ales un sunet mut
Sa ma gandesc la viata mea
Si la cum vremea trecea.

Eu ma simt vinovata
Ca am trecut fara plata
Prin aceasta perioada
In placeri, nemasurata.
Am trecut ca o morgana
Asa ca am scris cu o pana
In dreptul inimii, cu sange
Ca sfarsitul ma va ajunge
Dar ma doresc pregatita
Nu vreau sa ma stiu silita
Sa ma despart de nebunie
Greselile neplatite sa fie.

Pare a fi o apologie
Ce o aduc din nebunie;
Dar nu este adevarat
Sufletul mi s-a-ntepat
Cu spinul unei castitati
Ce mi-a amintit de plati.

Cancerul mi-e preferat
Ca e chin adevarat
Nu e boala crutatoare;
Te priveste scrutatoare
Si te intinde pe-al ei pat
Cu puterea unui magnat.
Te despica dureros
Te sfasie pana la os
Si achita prin tortura
Tot ce-i zamislit din ura.

Aceasta vreau si eu s-o fac
In pacat ciumos sa nu zac
Sa nu ma mai simt vinovata
Ca am trecut fara plata
Prin viata trista ne-ndurerata,
Ca o fantasma aratata.

Ceea ce-mi doresc
Este sa platesc
Pentru al meu trai
Nedescris prin grai
Ci numai de fapte
Amintite-n noapte.

As vrea sa mor de cancer si pielea sa ma doara
Sa mi se rupa carnea si viata sa imi moara
Sa nu am datorii la sufletu-mi-ntristat
Dupa ce o fericire un secol am ratat;
As vrea sa mor de cancer si pielea sa ma doara
Pentru c-al meu suflet nu as vrea sa piara.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Pentru asta iti sunt fan ! :)

Unknown spunea...

:)) mersi :D